Fyll i formuläret så detaljerat du kan med information om ditt ärende och ditt projekt. Därefter hör en ansvarig projektledare eller supportansvarig från oss av sig så fort som möjligt med information om hur vi går vidare med förvaltning och support av din tjänst. Självklart så kan både du som är intresserad eller redan befintlig kund använda formuläret.
Support
Tjänsten är designad, utvecklad och lanserad – vad händer nu?
Relationen med dig som kund påbörjas såklart redan vid första mötet, men testas ofta på riktigt efter vårt första levererade projekt tillsammans. Vi arbetar långsiktigt och ser till att finnas där både före, under och efter lanseringen.
När tjänsten, hemsidan, systemet eller appen är utvecklad och lanserad gäller det att fortsätta arbeta löpande för att optimera och vidareutveckla så att tjänsten och din investering är långsiktigt hållbar, relevant och säker för dig och dess användare även i framtiden.
Välj den paketlösning som passar dig bäst. Oavsett vilken lösning du väjer så har du som kund alltid ett proaktivt bollplank som känner till och värnar din tjänst både på lång och kort sikt och som ser vad som behöver göras, förstår nästa steg, kan ge råd och som utför själva arbetet. Vi påminner, har avstämningsmöten och är er bästa partner i förvaltningen av din tjänst eller hemsida som vi byggt tillsammans.
Support för webb Paketlösningar
Small
- Månatlig statuscheck
- Inlogg till egen dashboard
Medium
- Månatlig statuscheck
- Inlogg till egen dashboard
- Personlig rapport av ansvarig projektledare
- Månatliga avstämningsmöten med projektledare
Large
- Månatlig statuscheck
- Inlogg till egen dashboard
- Personlig rapport av ansvarig projektledare
- Månatliga avstämningsmöten med projektledare
- Vidareutveckling