Support

Tjänsten är designad, utvecklad och lanserad – vad händer nu?

Relationen med dig som kund påbörjas såklart redan vid första mötet, men testas ofta på riktigt efter vårt första levererade projekt tillsammans. Vi arbetar långsiktigt och ser till att finnas där både före, under och efter lanseringen.

När tjänsten, hemsidan, systemet eller appen är utvecklad och lanserad gäller det att fortsätta arbeta löpande för att optimera och vidareutveckla så att tjänsten och din investering är långsiktigt hållbar, relevant och säker för dig och dess användare även i framtiden.

Välj den paketlösning som passar dig bäst. Oavsett vilken lösning du väjer så har du som kund alltid ett proaktivt bollplank som känner till och värnar din tjänst både på lång och kort sikt och som ser vad som behöver göras, förstår nästa steg, kan ge råd och som utför själva arbetet. Vi påminner, har avstämningsmöten och är er bästa partner i förvaltningen av din tjänst eller hemsida som vi byggt tillsammans.

Här kan du läsa mer om vår process samt ta del av våra olika paketlösningar
39s är tidsintervallet då det sker en hackattack
43% av alla dataintrång i världen drabbar småföretag
30 000 hemsidor blir dagligen hackade
1500+ hanterade supportärenden av WTMG
Dra åt höger för att se hela processen

1. Månatlig hälsocheck

Vi utför en hälsocheck på hemsidan och ser över eventuella åtgärdar som behöver utföras.

2. Rapport

Vi återkommer till er med en rapport på hälsochecken och föreslår eventuella aktiviteter.

3. Planering

Utifrån rapporten så planerar och prioriterar vi tillsammans när och vad som ska utföras.

4. Leverans

Efter det att aktiviteterna är utförda och levererade återkopplar vi till er med en rapport.

Support för webb Paketlösningar

Small

4995 kr /mån
  • Månatlig statuscheck
  • Inlogg till egen dashboard

Medium

7995 kr /mån
  • Månatlig statuscheck
  • Inlogg till egen dashboard
  • Personlig rapport av ansvarig projektledare
  • Månatliga avstämningsmöten med projektledare

Large

14 995 kr /mån
  • Månatlig statuscheck
  • Inlogg till egen dashboard
  • Personlig rapport av ansvarig projektledare
  • Månatliga avstämningsmöten med projektledare
  • Vidareutveckling

Vi kan också skräddarsy paket som passar dig

Kontakta oss genom att maila info@wtmg.se

Kontakta oss

Jag är intresserad av support

Fyll i formuläret så detaljerat du kan med information om ditt ärende och ditt projekt. Därefter hör en ansvarig projektledare eller supportansvarig från oss av sig så fort som möjligt med information om hur vi går vidare med förvaltning och support av din tjänst. Självklart så kan både du som är intresserad eller redan befintlig kund använda formuläret.